11:15

Kto na pewno znajdzie coś siebie?



kto znajdzie coś dla siebie


Myślę, że znajdzie coś dla siebie ktoś, kto:

- zastanawia się czy minimalizm jest dla niego. Jak wyglądała moja droga do dnia dzisiejszego, co udało mi się osiągnąć, czy aby ten gloryfikowany "spokój ducha" jest tak na serio?
- jest mamą, która przygotowuje się na przyjście dzieciątka lub ma malucha na rękach, a chyba wiadomo, że wtedy od czasu do czasu potrzebny jest pozytywny kop energetyczny;
- potrzebuje, tak jak ja motywacji. Motywacja, samozaparcie, "branie byka za rogi" przyda się przy nawet przyjemnych czynnościach, które z biegiem czasu nabierają monotonii i po prostu się nie chce. Praca, dom, obiad, zakupy, praca, dom, dzieci, zakupy, kolacja... Można z uśmiechem na ustach;
- chce by jego dom był czysty, rzeczy miały swoje miejsce, obiad był ugotowany wszystko niewielkim poświęceniem czasowym, a przy użyciu kilku trików;
- potrzebuje zdrowych (bo dla mnie to ogromnie ważne) pomysłów kulinarnych z prostych dostępnych składników, w nowych odsłonach;
- czasami potrzebuje inspiracji by poczytać dobrą książkę, wybrać film czy serial (przyznaję się - lubię;P);

OK. To plan ramowy działania mam. W kolejnym poście zacznę chyba od paru słów o sobie i zmianach jakich dokonałam czyli moje wzloty i upadki z narzędziem jakim jest minimalizm.
Bo MINIMALIZM stał się nie filozofią a narzędziem, którym wciąż uczę się posługiwać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PoProstuMniej , Blogger